Specjalista ds. administracji i wsparcia sprzedaży

Zaczęło się w 1984 roku w Polsce i trwa nadal, ale już dawno przekroczyło granicę – od lat nasze produkty są sprzedawane i użytkowane na całym świecie.

 

RADWAG to największy polski producent wag elektronicznych i jeden z największych producentów światowych. Urządzenia, rozwiązania i akcesoria z oferty firmy są stosowane w branży farmaceutycznej, spożywczej, chemicznej i w każdej innej, a także w laboratoriach badawczych oraz instytutach ochrony zdrowia i środowiska.

 

Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko

Specjalista ds. administracji i wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Poznań, ul. Przemyska 19

Miejsce pracy:

RADWAG – oddział w Poznaniu,
ul. Przemyska 19, 61-324 Poznań



Zakres obowiązków:
  • obsługa biura,
  • umawianie spotkań handlowych,
  • koordynacja pracy działów sprzedaży i serwisu w oddziale,
  • obsługa klienta w systemie CRM,
  • przygotowywanie ofert, zleceń, umów, raportów i innych bieżących dokumentów,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
  • aktywne wspomaganie doradców techniczno-handlowych w zakresie sprzedaży produktów.

 

Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego uczenia się,
  • odpowiedzialność za realizowane zadania,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętności interpersonalne,
  • dobra organizacja pracy własnej, punktualność.

 

W zamian oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pracę w doświadczonym zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • szkolenie produktowe,
  • komputer i telefon służbowy,
  • dodatkowe benefity (m.in. dofinansowanie do karty MultiSport, ubezpieczenie na życie).