Pracownik Działu Wsparcia Sprzedaży Call Center

Chodzeń Sp. z o.o.

Firma z ponad 40 letnią tradycją w branży motoryzacyjnej. Salony sprzedaży marek TOYOTA, LEXUS i MASERATI oraz autoryzowany serwis mechaniczny i blacharsko-lakierniczy.

 

Pracownik Działu Wsparcia Sprzedaży Call Center
Miejsce pracy: Warszawa - Czerniakowska
Wymagania:
  • Zaangażowania w powierzone obowiązki
  • Zaawansowanej znajomości MS Excel.  Bardzo dobrej znajomości programów Microsoft i swobodnej pracy z komputerem.
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odpowiedzialność i pozytywne nastawienie
  • Punktualność
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w stabilnej firmie
  • Umowa o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Szkolenia doskonalące kwalifikacje
Prosimy o dopisanie w swojej aplikacji klauzulę o treści:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do rekrutacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r. poz. 2135, z późn. zm.).Przyjmuję także do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do kontroli oraz przetwarzania tych danych, w tym także prawo do ich poprawiania."

Podobne oferty

Transgourmet Polska Sp. z o.o. / Selgros Cash&Carry

mazowieckie / Ożarów Mazowiecki

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych. Poszukujemy...

Dodane: wczoraj

PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK

śląskie / Katowice

Branża: Handel, sieci handlowe, Retail ZADANIA I OBOWIĄZKI: Wspieranie działań strategicznych i operacyjnym jednostki Utrzymywanie stałego kontaktu z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży oraz centralą w Niemczech Korespondencja pisemna i ustna z działem...

Dodane: 2021-09-16