Office Manager

Ogłoszenie numer: 5353907, z dnia 2021-08-24

PSChem sp. z o.o. jest firmą z kapitałem zagranicznym. Zajmujemy się dystrybucją produktów chemicznych w kraju i zagranicą. Naszymi klientami są producenci wykorzystujący do wytwarzania swoich produktów surowce i półprodukty chemiczne.

Office Manager

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Bieżąca obsługa administracyjna biura;
  • Wsparcie handlowców w codziennej pracy;
  • Współpraca z kontrahentami, urzędami i zewnętrznymi usługodawcami, m.in. księgowością;
  • Obsługa i ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej;
  • Administrowanie umów, aneksów oraz nadzór nad archiwizacją dokumentów firmowych;
  • Planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura;
  • Zamawianie materiałów biurowych;
  • Dbanie o sprawne funkcjonowanie wszystkich urządzeń;
  • Współorganizowanie podróży służbowych i eventów;
  • Zadania z zakresu HR we współpracy z księgowością (prowadzenie wewnętrznych grafików urlopów itp);
  • Inne zadania administracyjne wynikające z codziennych potrzeb.

Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Znajomość języka angielskiego oraz rosyjskiego w stopniu komunikatywnym (B2);
  • Zaangażowanie i dokładność;
  • Duża samodzielność;
  • Umiejętność dobrej organizacji własnej pracy, tzw. multitasking ;)
  • Znajomość programu Optima Comarch będzie dużym atutem.

Oferujemy

  • Umowę o pracę;
  • Pracę w młodym zespole;
  • Międzynarodowe środowisko pracy;
  • Świetną lokalizację biura w samym centrum Warszawy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.