Asystent Klienta

JEST WIELE POWODÓW, BY PRACOWAĆ W MERCEDES-BENZ.

 

Fascynujące samochody, innowacyjna technika, zmotywowane zespoły, różnorodne ścieżki rozwoju zawodowego czy nowoczesne środowisko pracy to tylko kilka z nich. Dołącz do nas i przekonaj się, że Twoja kariera może wskoczyć na jeszcze większe obroty.

Asystent Klienta
Kraków
DLACZEGO WARTO U NAS PRACOWAĆ?
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń
  • Szerokie możliwości indywidualnego rozwoju
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Karta MultiSport
  • Program Rekomendacji Pracowników
  • Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
  • Zdrowe wtorki
Jakie będą Twoje zadania:
  • Witanie i przyjmowanie Klientów oraz kierowanie ich spraw do odpowiednich osób w salonie lub serwisie zgodnie z najwyższymi standardami 
  • Budowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez nawiązywanie relacji z Klientami, udzielanie im podstawowych informacji
  • Opieka nad Klientami oczekującymi na obsługę oraz rejestrowanie ruchu w salonie
  • Wspieranie działań Pracowników Recepcji np. pierwszy kontakt z Klientem (osobisty, e-mailowy, telefoniczny), obsługę korespondencji oddziału 
  • Przygotowywanie i serwowanie napojów Klientom
Czego oczekujemy:
  • Doświadczenia w pracy w bezpośredniej obsłudze Klientów
  • Miłej aparycji i wysokiej kultury osobistej
  • Komunikatywności i umiejętności w nawiązywaniu relacji
  • Znajomości obsługi komputera (MS Office)
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Prawa jazdy kat. B
DLACZEGO WARTO U NAS PRACOWAĆ?
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń
  • Szerokie możliwości indywidualnego rozwoju
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Karta MultiSport
  • Program Rekomendacji Pracowników
  • Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
  • Zdrowe wtorki
Jakie będą Twoje zadania:
  • Witanie i przyjmowanie Klientów oraz kierowanie ich spraw do odpowiednich osób w salonie lub serwisie zgodnie z najwyższymi standardami 
  • Budowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez nawiązywanie relacji z Klientami, udzielanie im podstawowych informacji
  • Opieka nad Klientami oczekującymi na obsługę oraz rejestrowanie ruchu w salonie
  • Wspieranie działań Pracowników Recepcji np. pierwszy kontakt z Klientem (osobisty, e-mailowy, telefoniczny), obsługę korespondencji oddziału 
  • Przygotowywanie i serwowanie napojów Klientom
Czego oczekujemy:
  • Doświadczenia w pracy w bezpośredniej obsłudze Klientów
  • Miłej aparycji i wysokiej kultury osobistej
  • Komunikatywności i umiejętności w nawiązywaniu relacji
  • Znajomości obsługi komputera (MS Office)
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Prawa jazdy kat. B
Na samochodach znamy się jak mało kto. Mamy wieloletnie doświadczenie w branży, wysoko wykwalifikowaną kadrę oraz rozbudowaną sieć oddziałów Zajmujemy się sprzedażą i serwisem samochodów osobowych, dostawczych i samochodów ciężarowych.Więcej ofert na www.zasadaauto.pl/kariera/.

Podobne oferty

Capgemini Service

śląskie / Katowice

Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online. What do you need to start? good knowledge of English willingness to take first steps in IT   can-do-it and problem-solving attitude   the ability to talk to anyone and...

Dodane: 2021-11-12

Capgemini Service

małopolskie / Lublin

Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online. What do you need to start? good knowledge of English willingness to take first steps in IT   can-do-it and problem-solving attitude   the ability to talk to anyone and...

Dodane: 2021-11-12