Asystent ds. obsługi klienta (z językiem angielskim)

Ogłoszenie numer: 3192650, z dnia 2020-03-10

DOLLE A/S, z siedzibą w duńskim Frostrup, jest wiodącym w skali światowej producentem schodów strychowych oraz liczącym się dostawcą systemów balustrad i schodów systemowych.


Roczna produkcja sięga 300 000 różnych rodzajów schodów. Firma DOLLE opracowała rewolucyjną koncepcję w sferze projektowania, zastępując tradycyjne podejście bazujące na metrach kwadratowych, podejściem bazującym na metrach sześciennych. Firma realizuje tę ideę, projektując rozwiązania pozwalające na optymalne wykorzystanie całej kubatury budynków. W rezultacie rozwiązania te przynoszą nie tylko podniesienie funkcjonalności oraz komfortu, ale i wartości nieruchomości.


W latach 2012-14 firma zainwestowała ponad 6 milionów EUR w stworzenie najnowocześniejszego na świecie zakładu produkcyjnego schodów zlokalizowanego w Danii. Ponadto posiada zakłady produkcyjne w Chinach, Rumunii i na Ukrainie oraz oddziały w Polsce, Niemczech, Belgi, Anglii, Danii i USA zajmujące się sprzedażą produktów DOLLE do ponad 40 krajów. Łącznie koncern DOLLE zatrudnia ponad 600 pracowników.

Asystent ds. obsługi klienta (z językiem angielskim)

Miejsce pracy: śląskie / Bielsko-Biała

 

Opis stanowiska

  • obsługa klientów krajowych, z możliwością obsługi klientów zagranicznych w późniejszym okresie
  • nadzór nad terminową realizacją zamówień i organizacja dostaw
  • obsługa procesów sprzedażowych, informacyjnych i reklamacyjnych (poprzez e-mail oraz telefon),
  • wspieranie pracowników działu w innych działaniach związanych z obsługą klienta i monitoringiem rynku
  • współpraca z działem przy realizacji projektów dotyczących rozbudowy międzynarodowej strony internetowej
  • tworzenie tytułów i opisów produktów/ofert oraz ich aktualizowanie i optymalizowanie pod kątem wyszukiwania,
  • współpraca z HQ w zakresie materiałów graficznych i reklamowych (j. angielski)
  • współpraca z agencją SEO
  • raportowanie powierzonych zadań

Wymagania

  • wykształcenie wyższe - mile widziani również studenci
  • znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację telefoniczną i mailową
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Word, MS Excel)
  • wysoka kultura osobista, skrupulatność, samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu
  • mile widziane doświadczenie związane z obszarem obsługi klienta

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w organizacji o międzynarodowym zasięgu
  • szkolenia techniczne i wdrożeniowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

opolskie / Zawada

pon. - pt. 9-17 Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: komunikatywność i wysoka kultura osobista

Dodane: 2020-03-10

Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

opolskie / Opole

pon. - pt. 9-17 Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: komunikatywność, wysoka kultura osobista

Dodane: 2020-03-10