INTERHANDLER Sp. z o.o. jest wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.
Aktualnie firma poszukuje osób do pracy na stanowisku:
- Koordynacja procesu sprzedaży od strony administracyjnej (monitorowanie przepływu i weryfikacja poprawności dokumentów, faktur oraz nadzór nad procedurami)
- Wystawianie faktur zaliczkowych
- Koordynacja rejestracji i ubezpieczeń maszyn
- Bieżąca współpraca z przełożonym oraz działami współpracującymi
- Administracja wewnętrznych systemów Pracodawcy i systemów Dostawców
- Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość obsługi komputera (MS Office, w szczególności: Excel, Power Point)
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Dobra organizacja pracy własnej
- Systematyczność oraz solidność
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Niezbędne szkolenia i narzędzia pracy
- Prywatną opiekę medyczną Medicover
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Podobne oferty
Peek&Cloppenburg Sp. z o.o.
łódzkie / Łódź
At Peek & Cloppenburg, we combine many things that you might not necessarily expect. We are not only fashion retailers, but also manage everything ourselves, from the design and production of our own brands to product presentation. At 140 P&C stores and at our head...
Peek&Cloppenburg Sp. z o.o.
śląskie / Katowice
At Peek & Cloppenburg, we combine many things that you might not necessarily expect. We are not only fashion retailers, but also manage everything ourselves, from the design and production of our own brands to product presentation. At 140 P&C stores and at our head...