Witaj w Spedimex, miejscu gdzie od niemal 30 lat tworzymy rozwiązania dla łańcucha dostaw. Jesteśmy obecni w 13 lokalizacjach w Polsce. Codziennie, ponad 2000 pracowników Spedimex dba o to, aby produkty z naszych magazynów, jak najszybciej trafiły do swoich nowych właścicieli. Każdego dnia dostarczamy przesyłki w niemalże w każdy zakątek Polski i Europy.
Razem tworzymy wyjątkowy zespół #SpedimexTeam. Dołącz do nas i zostań jego częścią!
Zapraszamy do składania aplikacji na stanowisko:
- przygotowywanie ofert handlowych i wycen
- praca z budżetem sprzedaży
- bieżąca współpraca z działem handlowym
- rejestrowanie kontrahentów w dedykowanych systemach
- utrzymywanie relacji z klientami
- weryfikacja kontrahentów w KRD
- wykształcenia wyższego
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- umiejętności nawiązywania kontaktów z klientami
- doświadczenia w pracy biurowej
- nastawienia na pracę zespołową
- wysokiej kultury osobistej
- dobrej organizacji pracy, samodzielności w działaniu, otwartości
- biegłej umiejętności obsługi pakietu MS Office (głównie MS Excel)
- mile widziana znajomość branży TSL
- chcesz twardo stąpać po ziemi i czuć się bezpiecznie? – my Ci gwarantujemy stabilne zatrudnienie i umowę o pracę na pełen etat
- rozwój zawodowy
- niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop)
- odpowiedzialne stanowisko pozwalające na samodzielność w ramach realizacji obowiązków
- sponsorowany pakiet medyczny z dostępem do lekarzy opieki podstawowej i specjalistycznej
- możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia oraz pakietu sportowego na preferencyjnych warunkach
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej – na nas możesz liczyć!
- miłą atmosferę pracy w sympatycznym zespole!
Podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
śląskie / Myszków
biuro obsługa - dział handlowy -Pomocnik pracownika sprzedaży Wymagania konieczne: Uprawnienia: zajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu B2 Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: średnie zawodowe