Prefa Group S.A. poszukuje do swojego oddziału w Warszawie
- doświadczenie administracyjne 2-3 lata
- doświadczenie we wsparciu sprzedaży - mile widziane
- swoboda w korzystaniu z pakietu MS Office w tym dobra znajomość programu Excel
- znajomość narzędzi do prowadzenia wideokonferencji min. Zoom, webex, teams
- umiejętność tworzenia prezentacji i raportów
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- doświadczenia marketingowe – mile widziane
- prowadzenia kalendarza spotkań
- sporządzanie raportów i prezentacji
- kontrola nad obiegiem dokumentów
- współpraca ze wszystkimi działami spółki
- organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
- kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- zatrudnienie w pewnej i stabilnej firmie
- duża dynamika działania
- prywatną opiekę medyczną
- ubezpieczenie na życie
- karta MultiSport - abyś mógł zadbać o swoje ciało i umysł
Podobne oferty
Orange Polska S.A.
mazowieckie / Warszawa
zarządzanie kalendarzem (ustalanie terminów spotkań, organizacja i obsługa administracyjno-logistyczna, organizacja wyjazdów służbowych). wsparcie administracyjne (obsługa systemów informatycznych, delegacji, faktur, zamówień, rozliczeń itp.)....
Interhandler Sp. z o.o.
kujawsko-pomorskie / Toruń, ul. Wapienna 6
Opis stanowiska: Wsparcie w weryfikacji i przygotowywaniu dokumentów przetargowych Kompletowanie i koordynacja prawidłowego przepływu dokumentacji sprzedażowej Przygotowywanie i dystrybuowanie informacji sprzedażowych do działów współpracujących...