Stroje służbowe dla asystentów sprzedaży

strój służbowy

Niektóre marki i firmy wymagają od swoich pracowników jednolitego uniformu, który często musi zawierać produkty danej marki. Nie ma w tym nic złego, dopóki uniform służbowy nie musi być zakupywany za fundusze pracownika oraz nie narusza dobrego imienia asystenta sprzedaży.

Identyfikacja z marką asystentki sprzedaży

To prawda, że wiele marek odzieżowych i biżuteryjnych wymaga od swoich pracowników określonego stroju. Mają oni zachęcać klienta do kupna produktu marki i niejako stanowić jej „żywą reklamę”. To ważne z punktu widzenia marketingu, jednak niektóre pomysły strojów oraz konieczność np. malowania się na określone kolory, mogą być uznawane przez wielu pracowników (i słusznie zresztą) za delikatną przesadę.

Będąc asystentem sprzedaży w dużej korporacji trzeba się liczyć z dodatkowymi wymaganiami, jednak nie warto zbytnio angażować się jeśli chodzi o nasz wygląd i preferencje co do niego. Owszem, identyfikacja z marką może być silna, jednak nie powinno się przesadzać w żadnym aspekcie, zwłaszcza, jeśli mielibyśmy się czuć źle lub dany strój przeszkadzałby nam w wykonywaniu naszych obowiązków.

Napisz komentarz