Jakie warunki pracy oferowane są asystentom sprzedaży?

warunki pracy

Od asystentów sprzedaży wymagana jest przede wszystkim bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. Jeżeli chodzi o kwalifikacje, to zazwyczaj pracodawcy nie oczekują wykształcenia wyższego, ale już średnie jest niezbędne. Często wymaga się także biegłej znajomości języka angielskiego w celu sprawnego podejmowania kontaktu z klientami zagranicznymi. Wysoka kultura osobista, rozwinięte umiejętności interpersonalne, samodzielność i zdolności organizacyjne to kolejne wymagania.

Co w zamian oferują ze swojej strony pracodawcy? Wbrew pozorom, umowa o pracę nie zawsze się pojawia. Coraz częściej proponowana jest współpraca oparta na kontrakcie B2B, a zatem samozatrudnienie. Zazwyczaj mówi się o przyjaznej atmosferze, dynamice pracy i szerokich możliwościach rozwoju oraz zebrania doświadczenia, jednak są to mało konkretne hasła dla przyszłego pracownika. Z tego też względu asystentom sprzedaży oferuje się dość wysokie wynagrodzenia, często z systemem premiowym.

Pensje zaczynają się od 2 tysięcy netto. W zależności od miejsca zatrudnienia, różnią się godziny pracy. W większości, asystenci sprzedaży wykonują obowiązki biurowe, zatem pracują w stałych cyklach ośmiogodzinnych. W ogłoszeniach o pracę na to stanowisko często pojawia się również wzmianka o stabilności zatrudnienia. Biorąc pod uwagę, że nie zawsze możemy liczyć na umowę o pracę, kwestia ta pozostaje dyskusyjna. Rzadko kiedy również asystentom sprzedaży proponowane są benefity socjalne.

Napisz komentarz